بلفاروپلاستی

Wiki Article

رفع پف زیر چشم – رفع چین و چروک های زیر چشم – درمان سستی و شل شدن پلک پایین – سفت کردن عضلات زیر چشم و لیفت شدن پوست پلک پایین – بشاش و شاداب تر شدن چهره – زیباتر شدن حالت چشم ها و رفع حالت پیری و خستگی آن

تمام آزمایشاتی که پیش از عمل باید انجام دهید، بسته به شرایط هر بیمار متفاوت خواهد بود و همچنین تجهیزات مورد استفاده در این عمل میزان هزینه عمل جراحی را تعیین خواهند کرد.

ایشان کلیه جراحی های زیبایی و ترمیمی را انجام داده و در کلینیک اقدامات سرپایی و جراحی های محدود مثل بلفارو پلاستی ،تزریق چربی و،، را ونجام میدهند

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جراحی زیبایی صورت شامل لیفت صورت ، لیفت ابرو ، جراحی زیبایی پلک ، پروتز گونه

تا یک هفته بعد از جراحی پلک پایین نمی توانید از هیچ مواد آرایشی در ناحیه چشم استفاده کنید.

همانطور که دوست داشتن زیبایی ظاهری، پدیده ‌ای ذاتی بوده و اغلب افراد مخصوصا خانم ها به زیبایی و جوانی‌ شان اهمیت می دهند؛ وقتی با بالا رفتن سن دچار عارضه افتادگی پلک یا پف چشم ها می شوند، بلفاروپلاستی تهران ناخودآگاه به دنبال روشی برای درمان آن هستند.

شل شدن و یا وجود پف در پلک پایین ظاهر افراد را بسیار پیر و خسته نشان می دهد، از همین رو چنین افرادی به دنبال روشی برای جراحی پلک پایین می گردند.

حتماً بگویید که آیا شما یکی از بیماری‌ های زیر را دارید یا نه:

افتادگی پلک پایین که موجب بیشتر دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرنیه می‌شود را می توان رفع کرد.

بلفاروپلاستی یکی از مهمترین عمل‌ های جراحی پلاستیکی است که برای بهبود ظاهر پلک‌ ها و حذف چین و چروک‌ های پوست اطراف چشم انجام می‌ شود. در بلفاروپلاستی، جراح پوست اطراف چشم را برش می‌ دهد و پوست را به سمت بالا می کشد تا چین و چروک‌ ها حذف شود.

شما باید نتیجه این آزمایش ها را قبل از عمل به پزشک نشان داده و در روز عمل هم به همراه خود داشته باشید.

همچنین، بستری شدن در بیمارستان نیز هزینه را افزایش می‌ دهد.

نوع بیمارستان: هزینه جراحی بلفاروپلاستی در بیمارستان‌ های خصوصی نسبت به بیمارستان‌ های دولتی بیشتر است.

Report this wiki page