کرکره برقی صنعتی

Wiki Article

این کرکره های برقی شما را از دغدغه‌های بازکردن درها و قفل‌های پارکینگ یا مغازه‌ها رها می‌کنند. با یک فشاره کوچک بر روی ریموت، همه چیز به سادگی باز می‌شود.

در ساخت درب گردان از سیستم مدولار استفاده شده است. در ساخت این محصولات از باتری هایی استفاده می شود که عبور و مرور را در زمان قطعی برق نیز میسر می کنند.

این تیغه ها همچنین به عنوان کرکره پنجره و بالکن استفاده می شود.

بله، کرکره های برقی معمولاً امکان شست و شوی سطح خارجی را دارند. با نگهداری و شستشوی منظم می‌توان ظاهر و کارکرد کرکره‌ها را حفظ کرده و عمر آن‌ها را افزایش داد.

هر کدام از موارد بالا دارای ویژگی خاصی می باشند و کاربرد متفاوتی دارند. درب اتوماتیک شیشه ای بیشتر در ورودی ساختمان های اداری تجاری و بیمارستان، هتل، مراکز خرید، مراکز تفریحی مثل استخرو شهر بازی و…. مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید، در زمان های اضطراری و با رعایت اصول اولیه، در زمان اضطرار از این درب ها خارج شوید.

درب اتوماتیک آسانسور نیز در مدل های دستی و اتومات قابل تولید می باشد. هر یک از این درب ها حرکتی روان و بی صدا دارند و سیستم آسانسور شما را باکیفیت تر خواهند کرد.

بعضی از نمونه کارهای درب‌های اتوماتیک ارسالی ایمن پاد سپهر را در این قسمت ببینید.

فن آوری در بروز رسانی در تکنولوژی و تغییر ساختار درب های اتوماتیک نیز به صورت روز افزون در حال رشد و آزمایش است.

کرکره های برقی معمولی، که به طور گسترده در بازار موجود هستند، از جنس ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند و به سادگی برای انواع پنجره ها مناسب هستند. این نوع کرکره ها علاوه بر ایجاد امنیت، قابلیت حفاظت از پنجره را نیز دارند و برای محافظت در برابر نفوذ و سرقت بسیار موثر هستند. کرکره های پشت پنجره که به عنوان جلوی پنجره نصب می شوند، به علاوه ای به امنیت و حفاظت از پنجره اضافه می کنند و متن کامل مقاله را بخوانید زیبایی محیط را حفظ می کنند. کرکره برقی برای آپارتمان ها یکی از ابزارهای مهم در امنیت و راحتی ساکنین می باشد.

استفاده از آن ها به افزایش سرعت عمل شما در فعالیت های روزانه کمک می کند.

عایق: کرکره برقی می تواند از ورود صدا و گرما به داخل ساختمان جلوگیری کند.

درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هر یک از ویژگی ها و مزایای به خصوصی برخوردار می باشند. درب های نیمه اتومات اصولا از نظر میزان مصرف برق به صرفه تر هستند.

در تولید درب‌های اتوماتیک بالاترین کیفیت و استانداردهای ساخت را در نظر می‌گیریم.

Report this wiki page